pagina’s bewerken
-
Ik krijg wel via het dashboard een overzicht van de pagina’s, ik kan ze ook bekijken, maar ik kan ze niet bewerken. Kan ook een pagina verwijderen, maar geen pagina toevoegen. In beide gevallen krijg ik een hangend blanco scherm.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik heb hetzelfde probleem (denk ik). Ik kan helemaal niets meer met WordPress. Ik probeer al een poos contact te krijgen met de helpdesk maar tot nu toe zonder resultaat.
-
Dag Caecilia,
Ik heb contact gehad met WordPress (help@wordpress.com) en ik werk nu met een VPN verbinding waar ik nu wél bij mijn site kan en kan bewerken. Ik adviseer je om ook met WordPress help in contact te gaan en het ze uit te leggen. Zij komen volgens mij niet op dit Forum.
-
Dank je voor dit bericht. Ik ben er inmiddels achter dat het een verbindingsprobleem is, want via een mobiele data verbinding met mijn telefoon hotspot kom ik wel bij mijn website. Ik ga daarom eerst even naar mijn dns instellingen kijken. Lukt dat niet dan zal ik zeker contact opnemen met het helpadres.
-
Gelukt! Ik heb de dns adressen in mijn modem ingesteld op de openbare dns server van Google. Die wordt op internet als snel en betrouwbaar aangemerkt.