Thema van .com helemaal verhuizen naar .org
-
Ik wil mijn site (wordpress.com) verhuizen naar een wordpress.org met behoud van het thema.
Is het mogelijk om het thema, inclusief inhoud, wat ik gebruik in wp.com over te zetten naar wp.org?
De css zoals je die kan aanpassen bij wp.org is niet compleet bij wp.com. -
In deze handleiding staat beschreven hoe je de inhoud van je blog kan verplaatsen naar een WP.org gehoste site.
Het thema die je gebruikt kan je hier downloaden.
-
Bedankt voor je antwoord!
Wat jij omschrijft heb ik ook gedaan maar er zitten toch verschillen in de thema’s. o.a. de afmetingen en dit is vervelend omdat de afbeeldingen er dan niet goed uitzien. De navigatie balk is ook een ander formaat.
Daarom mijn vraag of het mogelijk is om de ‘opgebouwde’ css, evt inclusief de widgets, in wordpress.com naar .org te verplaatsen. Dit maakt het allemaal beter, mooier en efficiënter.
hHb jij een idee of dit kan?
-
Het is alleen mogelijk om de inhoud te exporteren, dit bevat berichten, pagina’s, reacties, categorieeen, en tags.
Als je een exacte kopie wilt van alles dan zal de ‘Guided Transfer’ een uitkomst voor je zijn.
-
volgens mij is dat wat ik bedoel…
ik krijg dan de website exact zoals deze nu is en dan kan ik hem daarna verder uitbreiden toch?
-
ik lees dat dit alleen kan bij ‘our partners’. Zelf host ik ergens anders (mijndomein), is dit dan ook mogelijk?
kunnen jullie dit evt. doen voor mij?
-
Wij ondersteunen alleen de partners die geschreven staan op deze pagina. Als je een andere hosting gebruikt dan zul je de blog zelf moeten overzetten.
- Het onderwerp ‘Thema van .com helemaal verhuizen naar .org’ is gesloten voor nieuwe reacties.