Verborgen pagina maken, ook voor zoekmachines
-
Hai,
Ik begin wordpress.com een beetje te begrijpen. Ik wil graag een te downloaden bestand op mijn site plaatsen voor aanmelders van mijn E-zine.
De pagina waar ik het bestand op zet mag niet in het menu te vinden zijn, en ook niet door zoekmachines gevonden worden. Alleen met de rechtstreekse link (die ik de aanmelders van het E-zine toestuur) moet je op deze pagina kunnen komen.De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je kan een pagina aanmaken die beveiligd wordt met een wachtwoord: http://en.support.wordpress.com/pages/page-visibility/ . Vervolgens kan je dit wachtwoord doorsturen naar je aanmelders van de E-zine.
Deze handleiding legt uit hoe je een menu items kan beheren.
-
Hoi, Bedankt voor je antwoord. Als ik een pagina met een wachtwoord beveilig, staat de pagina nog steeds in het menu, en daar wil ik het graag uit hebben. Ook om in de toekomst bijvoorbeeld online trainingen op te zetten, waarvan ik dus niet wil dat er allerlei dingen in het menu staan die voor ‘gewone’ bezoekers helemaal niet van toepassing zijn.
Ik ben op zoek naar het aanmaken van een pagina, die alleen te bereiken is met een rechtstreekse link, dus niet via het menu en ook niet via zoekmachines zoals google. Wie heeft de oplossing?
-
Volgens mij ben ik eruit: kan iemand het alleen even bevestigen?
Als ik in het ‘menu’ niks neerzet bij het navigatielabel én een wachtwoord op de pagina zet, dan heb ik volgens mij wat ik bedoel toch?
-
Over welke pagina heb je het precies? dan neem ik een kijkje. Als een pagina beveiligd is met een wachtwoord dan is dit niet vindbaar via de zoekmachines.
Mocht je de hele blog niet zichtbaar willen maken via de Zoekmachines dan kan je de privacy instellingen aanpassen.
-
Het is de pagina die staat onder http://www.ruitergevoel.com ->dagtrainingen ->balans in beweging->deelnemers pagina dagtraining.
Die laatste heb ik dus nu uit de menulabel gehaald. Er zat al een wachtwoord op. Volgens mij is het nu niet mee terug te vinden.Heel erg bedankt voor je hulp in ieder geval!!
-
- Het onderwerp ‘Verborgen pagina maken, ook voor zoekmachines’ is gesloten voor nieuwe reacties.