Website beoordeling waardevol!!
-
Hallo allemaal,
Ik durf deze vraag niet zo goed op een forum te zetten omdat ik bang ben dat de maker het zal lezen. En ik wil niemand kwetsen Deze website is gemaakt ( http://freeksonneveld.nl/projecten/2/ in wordpress. Gewoon een sjabloon, die je kan kopen. Ik betaal nu 800 euro en het is helemaal niet naar mijn zin, het voelt niet goed. Ze zeggen dat er al drie hele dagen veel werk in zit. Vergis ik mij of hebben ze gelijk. Ik heb zelf wel alles aangeleverd trouwens. Ik hoop dat iemand hier wat over kunt zeggen. Dank!!! Cedante.nl is mijn huidige website. Heel veel dank alvast voor de moeite
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
-
- Het onderwerp ‘Website beoordeling waardevol!!’ is gesloten voor nieuwe reacties.