Website in het Engels gemaakt vanuit Singapore, wordt automatisch vertaald in NL
-
Ik heb een Engelse (gratis in eerste instantie) website gemaakt vanuit Singapore. Nu ben ik erachter gekomen dat mensen die in NL zijn en de website benaderen, de website in een NLse vertaling zien… het is een slechte vertaling ook nog… missch door google translate gemaakt? Ik weet het niet, en ik wil dat de website ten allen tijde in de Engelse taal toont (zoals gemaakt), en niet afhankelijk is van waar je de website bezoekt. Weet iemand hoe ik dit kan regelen? Alvast bedankt!! Groeten Carmen
-
Heb je het over https://thelifecompasscourse.wordpress.com/? Ik zie deze site gewoon in het Engels. WordPress.com vertaald de inhoud van sites niet automatisch. Indien gebruikers in Nederland de inhoud van je site in het Nederlands zien, dan maken hun misschien gebruik van de vertaling functie van sommige browsers. B.v. Google Chrome bied een optie om site inhoud automatisch te vertalen.
-
Hallo Carmen. Ik denk dat je moet inloggen op WordPress ga dan naar instellingen en geef taal geef de taal Engels aan volg de instructies als je alles heb in gevuld sla in veranderingen op. Dan ga naar links onder van je pc naar verkenner geef taal in en hij gaat naar de taal instellingen verander de taal Nederlands in Engels scrol naar beneden en je ziet de taal die je gebruik als daar Engels bij staat zet die dan boven aan en als het dan goed is moet je site in het Engels staan. Succes
Hans uit het verre Thailand -
Hallo Carmen
Ik zie je site ook in het Engels en ik denk dat de man die jou schrijf over de instelling van de bezoekers meer gelijk heeft dan ik.
Groetjes Hans uit het verre Thailand -
-
- Het onderwerp ‘Website in het Engels gemaakt vanuit Singapore, wordt automatisch vertaald in NL’ is gesloten voor nieuwe reacties.