WordPress thema kiezen
-
We zijn bezig met het maken van een website.
Dit doen we voor het eerst en hebben hier geen ervaring mee.
We zien door alle wordpress thema’s het bos niet meer.
Ons huidig thema is skt girlie lite en we zijn benieuwd of dit werkbaar is voor de toekomst? Of zijn er eenvoudiger (gratis) thema’s voor de beginnende blogger.Bij onze huidige thema vinden we de site identiteit (waar nu Food & Feelgood” staat niet mooi of kan je dit nog ergens aanpassen?
We zijn benieuwd naar jullie reactie en alle advies is welkom!!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Elk thema heeft zijn eigen feel om het zo maar te zeggen.
Kans is dat je hier verder geen respons krijgt omdat je gehost word op WordPress.org die los staat van WordPress.com
Een thema kies je op gevoel en wat je inhoud zal worden.
De header kan je misschien aanpassen als zodanig door misschien grotere tekst of een upload van een logo. Maar hier kan ik je helaas niet mee helpen omdat het thema op .com niet bekent is
-
Beste Ratingcrow
We waren ons er niet van bewust dat er 2 verschillende versies van wordpress zijn maar dit is ons nu duidelijk.
We gaan er verder mee aan de slag.Bedankt voor je snelle antwoord!!
-
Ik zelf vind het kolder en het is ook niet erg. Ik wist het eerst ook niet.
Het is vooral wp.com die er een punt van maakt.maar goed. uit de info die ik kon halen van het thema is het moeglijk een eigen logo the plaatsen.
Nogmals Ik ben onbekend met het thema dus ga uit van de aan mij geleverde informatie.
Hoop dat je je antwoord weet te vinden en je een geslaagde site weet te maken. Ik zou willen dat ik je iets meer kon helpen.
- Het onderwerp ‘WordPress thema kiezen’ is gesloten voor nieuwe reacties.